Sminkbord



Min underbara sambo kom med idén att jag kunde få ha ett "sminkbord" i sovrummet. Gissa om jag blev glad!?!?!? En liten spegel har inhandlats till detta där jag ha lite smink.
jo jag vet tapeten är gul o ful...men det kommer snart nya...

Nu ska jag in i duschen sen en sväng på stan...evigheter sedan jag tog mig en sväng på stan här i Uppsala. Ska bli skoj!
Ikväll åker vi hemåt....jag blir avlsäppt hemma hos mor o far o gos fortsätter till sina hemtrakter för att skriva tenta.

Hoppas att ni får en trevlig söndag!!

kram!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag har berättat för Joel om Bos förslag så nu hoppas jag på ett liknande förslag när vi flyttar till nåt större = ). Tänkte föreslå en kvällpromenad nu i veckan men du kanske blir hemma länge i Köping?! Kramar!

2008-01-13 @ 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback