Snart tant...

Herre gud...snart 25...fattar inte var åren tar vägen....25 låter så himla mycket...då är man ju jättevuxen...eller?

Det har efterfrågats en önskelista...så tänkte att jag lägger ut den här....(främst till för syster)

Mobiltelefon....det har du väl råd med syster...haha!!! Min e kocko....dör hela tiden
Vit plastorkidée
Lampor till sängbord...vit skärm och metallfot
Korgar till bokhyllan...(se gammalt inlägg)
Madrass eller extrasäng
frisörschampoo och balsam o produkt som skyddar mot värme
Eccokängor....kommer jag att behöva när jag ska börja jobba sen...
Presentkort är alltid skoj.....Gina, Hm, Ikea....
Toasits....jag har bränt hål i vårt...hehe=)
Inneträningsskor
Effekt (skinnrengörning...finns på skoaffär...iaf Din Sko)
Bra o roliga färger pennor


Kommer inte på mer nu......men gladast blir jag om ni kommer hit o hälsar på....saknar er lilla familjen!

Nu ska jag ner på stan o träffa min sambo....

kramar!!

Kommentarer
Postat av: mary

Okej, vill jag veta hur du bränt sönder toalettsitsen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback