Trött och glad!

Trött efter första skoldagen...trots att den inte innehöll mycket alls.
Lite oviktig information i aulan...allt som man kunde läsa sig till själv...men ändå...något måste de ju säga.
Känns lite konstigt att ha "tagit tag" i mitt liv igen...allvaret är igång igen.
Men ändå så känns det så bra. Så annorlunda. Skolan är tråkig....plugga är jobbigt...disciplinen finns inte alls.
Men ändå så är jag så glad. Det är så härligt att ha ett normalt liv. Ett vanligt samboliv med världens underbaraste.
Att komma hem efter att varit borta en dag, komma hem till någon som väntar på mig....är en underbar känsla!
Jag är världens lyckligaste över att jag har det så här bra!

Jag är glad överhuvudtaget att vara tillbaka i Uppsala. Jag trivs här. Och jag har saknat mina vänner. Så skoj att få träffa dem igen! Jag är lycklig över att få gå i Kajsas klass igen!
Och vi började så klart terminen med att ta en sväng på stan efter skolan.....precis som "förr"=)
Och jag är glad att jag hittade en fin kjol idag....=)
Kanske att jag ska ta tag i det där med att lägga ut bilder igen....jag tycker att det är skoj iaf!=)

Go natt på er!!!

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback