Vad har jag gett mig in på?

Shit idag ska jag börja träna seriöst...på  friskis och svettis...liksom jag.......första gången på flera år !
Känner mig lite nervös.....var ju så länge sen! Har bara tränat hos sjukgymnast de senaste åren...med en massa tanter o farbröder...nu kommer det att vara en massa unga..snygga...vältränade..fräscha unga människor.....HJÄLP!
Men det ska bli himla roligt att börja också....jag o kajsa ska puscha varandra så vi inte ger upp efter två veckor.=)

Nu ska jag iväg o hämta upp Kajsa sen kopiera kurslitteratur....sen till friskis i skämmas....hehe!=)

Hoppas att ni får en toppen fredag!!!


kramar!

Kommentarer
Postat av: Olle

Jag kan garantera att det kommer att vara "en massa tanter o farbröder" där också. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback