Vill ha!




Branäs korgar Ikea 99 kr.
Vill ha fler sånna i vår Bonde bokhylla. Vi har fyra nu som jag har spraymålat vita....eftersom Bonde...(och all annan inredning i sovrummet) är vit. Men fler behövs=)

Vitt överkast. Så slätt och omönstrat tyg som möjligt....eftersom tapeten är så mönstrad så tror jag det blir finast med helst inga mönster alls i tyget på överkastet.

Stor grön växt skulle göra sovrummet mycket mysigare!

Rosa Rosti stekspade och slev behövs till mina fina skålar och stekpanna.

Tapeter till hall och matrum. De ser om möjligt ännu fulare ut nu när vi har fått nytt och fint i sov- och vardagsrum.

I helgen ska det inhandlas gardiner till sovrummet....vita ska de vara så klart! Gjorde ett försök med det idag...men det gick inget vidare....

Neee nu måste jag verkligen sova....vad är det med mig...jag är uppe på tok för länge varje kväll....men det är mysigt att grejja o fixa tillsammans på kvällarna...så timmarna bara rinner iväg....

go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback