Evigheter

Ja det blir inte så ofta som denna stackars blogg blir uppdaterad nu under sommaren. Vet egentligen inte orsaken till det...men så är det i alla fall...
NU kan jag iaf verklgien inte klaga på vädret...heeeeelt underbart skulle jag vilja säga. Synd bara att jag står i en butik från 10-18.20 varje dag....inte många soltimmar hinns det med då. Men i lördags efter jobbet åkte vi fort som blixten ut till stugan för at få njuta så mycket som möjligt. Och det var alldeles underbart att få ta sig ett dopp i lilla poolen och sätta sig i en solstol o bara njuta. Älskar! Söndagen var precis lika underbar den...snd bara att det blev värdens åskoväder på eftermiddagen...men jag var glad för de solstålar jag fick på mig iaf=)

Här komemr lite bilder utifrån stugan....


Lekstugan









Underbart att vara där ute när det är fint väder!

Älskligen o jag var ut på en tur med båten också...bilder på det kommer nästa gång....och har lite andra bilder från saker jag gjort i sommar också...som jag kankse bjuder på nån gång...

Idag är jag glad........=)

Hoppas allt är fint med er kära vänner!!!!!

Jag är glad för att på lördag åker jag o min fina älskling till Lefkas......har inte fattat att det är sant än...men det ska bli heeeeeeeelt underbart!!!!!

puss okram!

Kommentarer
Postat av: bjorn

Det var skillnad på 1600 och 1800-talens kvinnor och de bortskämda fittluder som finns idag

Det blir värre å värre

Vem vill bidra till skattepengar, anställningar eller jobb åt detta patrask?

2008-07-28 @ 21:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback