Svårt med rubriker....

Ja jag va visst inte nå vidare duktig med att uppdatera under sommaren.
Sommar o sommar kan vi väl iof diskutera....jag gillar inte denna så kallade sommar....jag vill ha sol och värme! Idag är det iof rätt fint väder här...och jag är ledig. De annars fina dagarna som vi har haft har jag stått inne i en butik inne i en "galleria" från 10-18.20...och därmed inte fått njuta nå av de få solstrålarna. Men om solen håller sig framme idag så ska jag ut o njuta! Väderprat...är jag pensionär eller??? hehe....

Annars så har jag ännu en gång konstaterat att Köping inte är allt för skoj. Speciellt inte när den är tom på mina vänner.. EN endaste liten kotte som bor kvar här....annars har vi alla flytt staden....men på sommaren brukar folk vara här men så är inte fallet nu och det är tråkigt! Jag saknar er mina vänner! Vad gör man i Köping annars liksom?!?!? Ne just det...inget...det finns inget att göra..speciellt inte när vädret är piss. Snart kommer Maria hem iaf...det ser jag fram emot!

Den här veckan är en riktigt lugn vecka (igen) jobbar  bara två dagar. På fredag ska jag på bröllop.....det ska bli skoj! Skriver mer om det sen....bilde rkan jag nog också bjuda på.

Nu ska jag iväg o hoppas få köpa billig nötfärs!=)

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej vännen! Kommer du till Uppsala nåt i sommar då? Ha det fint! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback