Blommigt igen...


Kan inte få nog av blommigt.....

Bad pojken min att ta ett kort på mig i denna klänning...men sa klart och tydligt att mitt huvud INTE skulle vara med då håret ser ut som bajs idag...(IGEN)....resultatet blev så här:



Hahhaa...dumma;)

Han fick ett nytt försök o då gick det lite bättre....



Idag har vi tentapluggat hela dagen...jobbigt...känner mig helt lost...förvirrad...snurrig...blåst....ofokuserad...ointresserad......listan kan göras lång!
Men känns bra att vi satt idag....det var förmodligen bara positivt. Fick mycket hjälp.
En dag av h-e återstår sen är det den hemskthemska dagen....SEN är det sommarlov.....SÅ HIMLA KORT KVAR NU!!!!!!!!!!!

Hoppas att ni haft en roligare dag än mig!!!

Kramis!!!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fin klänning!

Postat av: Marie

Åh, vad du är duktig! Kämpa på nu och stort lycka till på tentan! Kram

2008-06-02 @ 21:55:50
URL: http://mariekexet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lycka till! Tänker på er hela tiden.
Ses snart kram mamma

2008-06-03 @ 18:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback