En annan del av Köping

Då har vi förflyttats oss till min hemstad Köping....eller ja där jag växte upp iaf...min hemstad nu är väl Uppsala?! hmm....här ska vi iaf tillbringa hela sommaren...förutom några kortare tripper hit o dit.
Älsklingen har redan börjat jobba o ska så göra fram till vecka 32. Jag själv kommer att ha det himla lugnt o skönt nu i tre veckor...kommer sammanlagt jobba 5 dagar tror jag....så härligt med en mjukstart!
Men nu är frågan vad man gör på all sin ledig tid när man inte är hemma...hemma i sitt eget hem liksom!??!?!? >träffa vänner så klart!!!!.....men jo det e ju självklart det jag vill....men vart är de då? Inte här i samma stad som mig iaf....jo min lilla E är den enda som inte svikit Köping...resten har förflyttat sig bort.....så det kommer bli en del turer för att besöka några av de söta...
Första dagen (igår) började vi med att besöka Malin o hennes prinsessor. Vi hade med oss rutiga frysväskan med bullar...så det blev bullkalas i solen o dopp i deras pool.... En härlig start på semestern!!!!!!!!
Men så vart är solen idag??????????????????????? Lilla dumma solen du får ju inte gå o gömma dig nu när jag äntligen är ledig o har chans att njuta av dina underbara strålar!
Annars planeras det att sys nu i dagarna.....det ska bli skoj!

Tror bestämt jag ska lura med mig älsklingen på en liten secondhandrunda när han kommer hem.....det är han nog måttligt sugen på iof....hehe.

Lägger upp bilder från gårdagen lite senare......

Kram på er o hoppas ni har det toppen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback