Hemmamys!

Ja eller mys och mys...det beror ju på hur man ser på det....men hemma ska jag vara hela dagen iaf. Inget schemalagt så jag behöver inte ta mig ut i det trista vädret. Men bara för att jag inte har något schemalagt betyder det inte LEDIG....ne jag måste läsa här hemma iaf. Det jag ska ta tag i nu är en pdf-fil från skolverket på ca 75 sidor om läs- och skrivsvårigheter. Intressant,  men blir ändå jobbigt eftersom vi hela tiden har så mycket att läsa.

En dag som denna passar det ju perfekt att mysa runt  i gamla kläder som  jag inte vill visa mig i ute bland folk:

Klänning från Hm barn.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Så söt. Den där klänningen kan du verkligen visa dig ut i...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback