Hög midja!

Igår kom kära vännen MS hit och hälsade på. Först hade vi en trevlig o lite stressig eftermiddag med lagom mycke shopping=) Jag köpte en svart tight kjol med högmidja (äntligen ahr jag en som jag kan varva min andra men...en till fest o en till vardags är min plan=)) och en blommig söt "blus" och ett hjärthalsband. Sedan bar det av till Willys o det inhandlades godheter till kvällen. Klockan 7 fick vi besök av Carro o Erika. Det blev en mysig o trevlig kväll med flickor som det va rpå tok för länge sen jag träffade sist. Synd att mitt huve inte var på min sida bara...dunkade och gjorde attans ont.
Men med en natt med god och lång sömn så finns det inte ett tecken av den huuvdvärken idag. Skönt det iaf! Hahahha fick höra imorse att jag låter som en typ gnällig bäbis när jag sover....hmm pinsamt!

Idag har vi varit en sväng på stan i det härliga vädret. På jakt efter ett vitt tunt skärp. Tänkte att jag skulle köpa det på seconhand för det lär ju vara billgiare.....men det vettesjutton....det blir nog ett nytt iaf. Trist att de seconhandbutikerna som jag vet i den här stan är Myrorna och nån annan liten dyr butik bara....saknar Brödet och fiskarna o Pingst i Köping...där kan man verkligen fynda!

Igår kvälll såg jag ut så här....( o ska jag vara ärlig så gör jag det nu också=)

image429



Ser ni något annorlunda med mig??? inte mycket va...samma pose som vanligt...samma kjol som vanligt...hahahahha.....men ja håret.....nu är det visst brunt igen...=) Eller mörkblont stod det på förpackningen....vet inte riktigt om jag trivs än.....

Idag är det en ledig dag...vilket innebär att jag verkligen borde plugga...har ett PM som ska vara inne på måndag...bläblä!

Jag vill ha vår o värme NU! vill kunna gå ute i bara kjol o linne o kofta o tunnare skor...NU!!!!!

Pss o kram!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej Linis! Du är ljusare i håret än vad jag är iaf...jag är typ brunett nu...men det är en toning så efter en tvätt ska jag uppfattas som blondin igen sa hon...vi får väl se det = ( ... Surt att det var obl. igår...hoppas inte att vi behöver ta igen det...det stod ju faktiskt inte på schemat! Nej, nu måste jag plugga på så jag kan åka hem imorgon! Kram kram!

2008-03-27 @ 17:37:06
Postat av: martina

snygg outfit. Blommorna är köpte på BPs i flen.

Postat av: Malin

Hahaha, vill minnas att det där var linnet du sa att du inte skulle köpa när vi gick på stan, eller har jag fel?

2008-03-28 @ 01:13:08
Postat av: Erika

Tack för en helmysig kväll! Det var toppen! Och som sagt alldeles för långt emellan... Kramar

2008-03-28 @ 09:51:23
URL: http://erikao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback