Fredag - invigning

Invigning av en ny kjol bara...inget annat=)

image557



Fållat upp den nu på morgonen...det verkligen kliade i fingrarna efter att få sy någon av alla kjolar som bara ligger o väntar. Jag vill ju använda dem nu!!!! o då msåte jag ju ha tid för att sy dem också! Men snaaaaaart är he-----t slut....jag måste bara hålla ut några dagar till...sista examinationsseminariumet idag...sen tenta på onsdag...så alltså några dagar där med galet intensivpluggande...sen....ÄNTLIGEN är det över! Guuuuuuuuud i himmelen vad jag längtar!!!!!! Jag vill ju också njuta av det helt underbara vädret!!!!

Ni som kan...ut o njut för sjutton!!!

Kram på er!!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

vilken fin :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback