Sjuk!

mmm är  hemma och är sjuk idag....och har vart sjuk så gott som hela helgen...inget vidare...speciellt så har jag inte alls tid med det. Ångesten är nära! shit....hur ska jg hinna allt jag måste på bara två veckor....neee det går ju inte.

Så tänker jag ena stunden...för att i andra vara lite intelligentare och tänka att vad gör det då omjag itne klarar tentan....det är ju bara att göra om den i augusti (eller när det nu är) och det skulle ju faktiskt inte var ahela världen...den första någonsin för mig isf. Men ändå så finns stressen och pressen där.

OCH även om jag nu struntar i tentan så är det otroligt mycket annat som ska göras iaf. Har kvar 3 seminarie uppgifter....varav de ska vara mellan 2-3 sidor vardera...en av dem ska även innehålla en power point presentation som jag ska redovisa för klassen i 10 minuter. Blä blä blä! neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

nu ska jag väl sluta klaga antar jag....och tänka på att om två veckor är det sommarlov....helt sjuuuukt va fort denna termin har gått...... Tyvärr känns det inte som jag hunnit med att umgås med vänner o ha skoj med dem.....mitt sociala liv har verkligen inte varit på topp....det som tagit upp min tid är skolan...plugg plugg plugg....och det känns verkligen INTE kul!!! Ne det får det bli ändring på till nästa termin!
vad kan vara viktigare än att ha roligt???????????????????????????????????

Min hals gör ont!!!! Imron måwste jag tillbaka till min lilla förskola....har en hel del kvar att göra där också på de tre dagarna som är kvar.....suck.....

Krya på mig nu då!!!!!! Hur gör man för att bli frisk liksom????

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback