Söndagens









Helgen har varit toppen!
Så sorgligt att den alltid går så fort bara!
Mamma, pappa och syster kom hit i lördags och åkte igår kväll.
Pappa och B har tapetserat i ett.
Medan vi andra faktiskt mest tog det lugnt och assisterade med mat, glass och fika.
Nu är jag såååå nöjd!!!
Inte en blå vägg i hela mitt hem!
Underbart!

Igår åkte jag och mamma och köpte mer taperklister...då var jag klädd i:
Svart vid kjol med knappar fram från Vila.
Body från Gina
Spetsig ziptröja från Gina (ny!) som jag hittade bland nedsänkta varor...vilken lycka!!!!!


Nu frukost sen föreläsning! Sen sitta kvar i skolan och läsa ca 140 sidor idag.

Hoppas att ni får en toppendag!!

Bilder från mitt "nya" hem kommer!!!

Kommentarer
Postat av: ulrika

sv:jag såg att de fått in den. Så bra, din stil också ju =)

Hoppas de får in fler varianter i butik för jag älskar den kjolen.

Fint med blått!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback