Helgen

Helgen har varit toppen!
Bortsett från fredagkvällen då..
som tillbringades framför datorn skrivandes på en komplettering..
men efter att den var inskickad så var det bara trevligheter som gällde..
eller grejjen var den att jag somnade samtidigt som jag satt och skrev..
så jag gav upp..inte alls nöjd..men vad skulle jag göra
så sjukt trött..
och sovandes blir det ju inte mycket gjort..
men sen igår kom Lina och vi hade en mysig dag på stan
Lunch på 018 och sen lite shopping
Hon köpte söta saker till bäbisen i magen..
jag fyndande en söt kjol på rean (härmade dig Karin....)
sen blev det fläskfilé, melodifestivalen och godis här hemma.
Mys!
Idag har vi lunchat med maria och C på stan.
Mysigt och trevligt.
Med två av mina sötsöta vänner och min
KÄRLEK!

Efter att Lina åkt hem har jag suttit och knåpat ihop en CV, ett personligt brev, meritlista och referenslista...
Ja som ni anar är det jobbsökning som gäller.
känns skrämmande, jobbigt , läskigt och alldeles underbart!!!
Håll alla tummar ni bara kan..för jobbet som sökts verkar heeeeeltt toppen!!!

Nu blir det tre dagar här hemma i Uppsala (alltså ingen vfu i västerås)...skönt att slippa pendla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback