min "lediga" dag

Idag är min "lediga" dag i veckan. Vi får dra bort en timme om dagen för restiden till praktiken.
jag har valt att ta bort en hel dag istället..haha!
och att dessutom jobba längre dagar de dagar jag jobbar så att
den planeringstiden som jag har rätt till den har jag förlagd på min "lediga" dag..
Detta passar mig alldeles utmärkt!
Dessutom passar det galant  att få en extra vilodag
nu när jag varit hemma och varit sjuk.

Nu ska jag till stan och uträtta ärenden..
nytt busskort måste köpas
och blankett måste lämnas till skolan bland annat...



Idag har jag på mig ljus denimklänning från Gina.

Förresten solen lyser!!!
Underbart!
Ut och njut!!!







Kommentarer
Postat av: Marie

Gillar klänningen! Hoppas du känner dig piggare nu. Jag kommer hem nu i helgen också, så vi kanske hinner ses nåt då! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback