Overkligt!

Idag inleds min allra sista vecka som student.

Den här veckan kommer att innehålla mycket.
Idag: (fram tll strax innan 16) ska jag och Maria förbereda oss inför ventligeringen på torsdag.
16.00 ska jag träffa Alexandra för en middag på stan.
18.00 ska vi till Universitetsaulan för att "öva" inför examensceremonin.

Tisdag: förmiddagen ska ägnas åt att läsa  andras examensarbeten. På eftermiddagen åker jag och Gos till vårt nya hem i vår nya stad. Åh vad vi längtar!

Onsdag: Förberedelser inför ventligeringen. En tur på stan borde hinnas med också..

Torsdag: Kl. 9-16 Ventilering. Kvällen ägnas åt trevligheter med Maria, Lollo och Sandra.

Fredag: Shit då är jag inte studennt längre!!!!! En "ledig" dag då jag ska förbereda inför examensdagen (baka, plocka, städa...)

Lördag: Helt overkligt att jag denna dag kommer att gå upp på scenen i Universitetsasulan för att ta emot ett diplom som säger att jag klarade det...jag är nu färdigutbildad lärare!!!!!!!!!

Nu måste jag kila till maria!!!!
Hoppas  att ni får en fin dag!!
 Njut av solen för imorn är det bara 10 grader igen:(

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback