Intervjun

Vet inte om jag berättat om det.
Men för ca en månad sedan var Linavännen på besök.
Hon tipsade mig då om en annon som hon sett i tidningen (eskilstuna kuriren)
de ska öppna en ny reggio emilia förskola till hössten och tyckte absolut att jag skulle söka.
jag kollade annonsen och allt som stod kändes såååå bra!
Jag knåpade snabbt( eftersom sista ansökningsdag var på  måndagen) ihop ett cv och ett personligt brev.
Hade inga större förväntningar, men levde ju så klart på hoppet.

ca en vecka efter ringde en man och sa att jag var en av ca 25.30 st av 107 skande
som skulle få  komma på intervju.
SHIT!
Blev skitnervös.
Innan intervjun var jag inte normal.
Intervjun varade i 1½ timme.
Det var tre personer som förhörde mig i ett
minimini rum.
Efter 1½ timme gick jjag utfärifrån svettig,
helt tom i bollen,
och heelt förvirrad.
Hade ingen aning om hur det hade gått.
hade knappt någon aning om vad jag sagt.
Minns iaf att det var riktigt jobbiga frågor
som jag aldrig funderat över tidigare...

jahopp vad ochhur skulle jag tänka nu.
Ena stunden kändes det rätt ok.
mendans det andra stunden kändes helt kört.

Han lovade att han skulle höra av sig inom en vecka oavsett om jag fick det eller ej.

I måndags ringde han.
jag  missade samtalet.
han pratade in på mmobilsvar och bad mig ringa upp.
Jag skakade..
Shit!

Någon minut senare förändrades min framtid:)

JAG FICK JOBBET!!!!!!!!
Den 10 augusti börjar jag och det ska bli såå himla skoj och spännande!!!
Jag är såååå glad och lättad!!!!
LYCKA!




Kommentarer
Postat av: Katja

Ååååh ett stort GRATTIS!!!Vad roligt!!Kraam

2009-03-18 @ 11:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback