Taadaa!!!

 

 

Så här såg jag ut igår.

 

Sånt här gjorde jag visst jämt förut....


 

Men nu gör jag det inte på samma sätt och av samma anledning.....

Nu vill jag först och främst inte berätta vad jag har på  mig och var kläderna kommer ifrån..

utan jag vill......

 

 

 

...berätta om det fantastiska lilla miraklet som bor där under min blus=)

I 17 veckor har vår skatt bott i min mage. Magen som blir större och större...och jag bara njuter av att se den växa.

Det är en helt overklig känsla att  litet liv växer i mig. En helt fantastisk känsla!!

Jag och min fina älskling ska bli föräldrar i april och jag har aldrig varit lyckligare!!!

 

Älskdae lilla plutt...hoppas att du mår bra där inne!!!

 

Puss och kram!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Å så fin du är. Längtar till den lilla kommer till världen. Saknar dig här i Uppis gumman. Hoppas vi ses snart! Puss på magen!

2009-11-07 @ 18:54:53
Postat av: Maria & Dennis

Men gud vad roligt Lina :) vad spännande det ska bli! Önskar er all lycka!

2009-11-11 @ 17:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback