21 dagar kvar till BF!

Ja idag är det 3 veckor, 21 dagar kvar till BF!
jag är mycket väl medveten om att hon med största sannolikhet inte kommer exakt den dagen..
Det sägs ju att förstagångsföderskor ofta går över tiden..
så det får jag väl egentlgien räkna med..
men jag måste ju ha något att gå på och då blir det bf-datumet som vi fått.

Nu är fler saker på listan avprickade, vilket känns jätteskönt!
Förra helgen var mamma, pappa och mormor här och hjälpte till att storstäda och rensa.
tack snälla gulliga ni...det blev så bra!
Dagen innan var vi på IKEA och införskaffade ett klädskåp tiill lillan som blev jättefint!
Vaggan är bäddad med nytvättade och strukna sängkläder.
En hylla sitter ovanför vaggan.
Alla bebiskläder är tvättade och strukna.

Och i tisdags hämtade vi den efterlängtade vagnen.
Åh vad jag längtar efter att få köra runt min lilla älskade beibs i den!!!!!
Vagnen känns för övrigt helt perfekt för oss. Tror att vi kommer att vara jättenöjda med den!

Nu blir det snart efter tin me Malou:)

Hoppas att ni får en finfin dag!!!

Kramar från mig och älskade magen:)


Kommentarer
Postat av: Malena

Vilken vagn har ni köpt? Vi har inte beställt någon ännu... Börjar väl bli dags för det nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback