Ensiffrigt!

Endast ensiffrigt kvar tills lillan beräknas titta ut nu.
9 dagar!
Det känns helt fantastiskt!
Jag önskar så att jag slipper att gå över tiden allt för många dagar!
Men hon kommer väl när hon känner sig redo.

Mamma och pappa är iaf väldigt redo för att ta emot dig gumman!
Vagnen är hemma och bäddad.
Vaggan är bäddad.
Väskorna till BB är packade.
Allt vi kan komma på som kan behövas när vi kommer hem är inhandlat.
Skötbordet står och väntar.
Ditt klädskåp tar hand om dina kläder tills du ska ha dem på dig.
Och vi längtar och längtar så efter att få pussa och krama dig!!!!!

När tror ni att hon kommer?
Själv har jag en känsla (eller önskan kanske) att hon kommer den 18 eller 19:de.
Hoppas hoppas!

Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Carolina

Inte långt kvar nu då. :-) Då gissar jag på den 25:e..

Postat av: Janni gravid i vecka 40 <3

wiie nu är det nära för dig med :) så underbart!!

Va med och tävla i min blogg om du vill :)

Om super söta bebiskläder!

kramar

2010-04-13 @ 18:45:21
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag tror att hon tittar ut den 20:e...galet nära nu! Håller tummarna och tänker på er! Kramar!

2010-04-13 @ 19:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback