Lördagen!

Underbart med helg!

(men skulle så klart vara ännu mer underbart om jag fick bli mamma också:))

Igår hade vi en mysig förmiddag hemma, sedan blev det en liten tur för att lämna tillbaka, byta och köpa andra saker:)

Sedan slutade kvällen med att vi åt thai hemma hos Susanne och Håkan och sötElvin...en mycket trevlig kväll!!!

Hade inga speciella känningar igår och så verkar inte heller fallet vara idag...lite ont kan jag väl få ha iaf!?!??!

Idag tycker älskling att vi ska åka och köpa hallonbladste så att det händer något snart.

Har ni några andra bra tips på vad jag ska göra för att lilla tösen ska vilja komma ut?

 

Så här såg jag och älskade magen ut igår:

(v.40+2)

 

 


Kommentarer
Postat av: Carolina - Mamma till Minna

Sv: Det blev ett planerat snitt för att Minna låg i säte. Rumpan nedåt alltså.. Gjorde ett vändningsförsök, men det lyckades inte. Men snittet gick bra så jag är nöjd! :-)

Postat av: Janni-snart mamma <3

Fin du är!!



Ja man får ju tänka så och man ska verkligen njuta nu dom sista dagarna med underbara bebismagen! Men det är inte så lätt för man är ju så otålig nu!!



Mår du bra och så annars? kramar

2010-04-25 @ 11:49:43
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

ja det är verkligen ett mysliv man har nu, underbart! förstår att du börjar bli otålig, jag gick över 4 dagar med Ellen o det var LÅNGA 4 dagar!!! men jag kände inte något alls förrän det satt igång, pang bom. inte en enda sammandragning eller förvärk.. det började bara på "riktigt" direkt! ha en mysig dag i solen!! kram

2010-04-25 @ 11:54:24
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: jennie

långa promenader och en påhälsning av den " enögda ormen" kan hjälpa=)))

2010-04-25 @ 15:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback