Misslyckat muffinsbak

Fasiken jag som skulle  vara duktig och baka en massa som jag kan frysa in och ha till framtida fikabesök..
Ja det har jag iof gjort..men det blev inte alls som planerat.
De blev minimini och sjönk ihop på tok för mycket..
De blev jättefula!
En positiv sak me det var ju iaf att då fick jag en "andledning" att smälla i mig på tok för många muffins...
Goda var de iaf=)
men alldeles för fula för att jag skulle vilja lägga fram dem på ett kakfat och bjuda på...
Bättre lycka nästa gång!
Nu måste jag vänta på sambon som kommer hem med mer ingredienser efter jobbet....


Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Hoppas du lyckas bättre nästa gång. Men huvudsaken är ju att de smakar gott (: Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback