Söt outfit!

som min dotter gärna skulle vara klädd i i sommar:)

Allt från Lindex.

 

 


Kommentarer
Postat av: Janni gravid i vecka 40 ♥

Lindex har så mycket sött tills små prinsessor, men jag har blivit tillsagt att inte köpa något mer nu för alla vänner och familj har också köpt massor..

oo ja tänk snart så, jag kan nog inte riktigt förstå det, sååå underbart!!

Ja mår bra, haft mycket spänningar idag men inte blir det värre, själv då?

kramar ha en trevlig lördagskväll!

Postat av: Hanna, mamma till Ellen

LIlleskutt klänningen kommer säker invigas inom kort ;) sjukt söt på var den.. ser ut som en liten non-stop pralin i den! Klänningen som du visar här e jag också väldigt sugen på.. men undrar om en 5 månaders tjej ska ha mer än 40 klänningar i sin garderbo.. hmm jaa någon till skadar nog inte ;) ha en bra kväll! kram

2010-04-17 @ 21:56:10
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback