Min stora lilla tjej!

Kärleken och stoltheten man känner för sitt barn går nog inte att beskriva i ord.
Jag älskar denna lilla tös mer än vad jag någonsin trodde var möjligt.
Älskade lilla hjärtat för dig ska jag göra allt!!!!!




Hihihi...så här ser det för det mesta ut när hon ska ligga i vagnen....hon vill sitta upp, vara med och se.
Jag bäddar upp bakom kudden,men det duger ändå inte:)
Jag tror att min lilla  lilla tjej börjar bli stor...
Kan inte fatta var tiden tar vägen....det går så fort..
Det händer saker varje dag...
Det är så spännande att få vara med och uppleva hennes underbara utvecklling.
Mammas stora lilla flicka!!!!

Nu ska jag gå och sova...pussa på min skatt och viska i hennes öra "mamma älskar dig"..
Kram och go natt!

Kommentarer
Postat av: Janni - mamma till Emilia <3

hihi känner igen det där, så gör Emilia också..Men hon gillar sin vagn! Så det är mest hemma i babygymmet och sängen och så hon gör så!! Gullisar!! SÅ underbart!

kramar på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback