Underbara helg!

Vi har haft en riktig toppenhelg!

Igår kom min fina Kajsa hit. O så jag saknar att bo  i samma stad som dig!
Vi fikade här hemma innan vi begav oss till stan.

Nelia fick paket av Kajsa, som hon var jätteintresserad av. Hon ville dra i snörena och pappret...så gulligt!
O så gulligt av Kajsa att ha med sig preseent till Nelia!! Hon fick en jättesöt kofta från Kappahl, supersöta strumpbyxor med små rosor på och tights med volang i rumpan..bilder kommer!

Efter paketöppning och fika gick vi som sagt till stan. efter lite strosande i affärer hamnade vi på Tingsgården för lunch. Vid det laget höll jag på att smälta bort...gosch va varmt det! med det var ändå mysigt så klart!

Mys med Kajsa!

Hoppas att vi ses snart igen!

Idag söndag hade vi till en början en mysdag här hemma. Men på eftermidagen gick vi till Nelias moster som kom hem från England idag. Så det blev en myskväll med moster, mormor och morfar. De saknar ju sitt lilla barnbarn när det går mer än några dagar:) Världens bästa moster hade prestenter med sig hem från England. Både till mig och Nelia...gulliga du! Nelia fick en jättefin jacka/tröja....hon kommer att vara så fin i den! tack snälla snälla moster Malin. Bild på den kommer också!
Jag fick härliga rosa produkter som luktar underbart! Allt detta låg i en jättefin ask!

När vi kom hem fick Nelia mat och somnade som en stock (kl 8) Duktiga flicka!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tycker också att det var supermysigt! Längtar efter att få komma och hälsa på snart igen! Ta hand om er! Kramar!

2010-08-15 @ 21:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback