Hej!

Nu var det riktigt länge sedan det skrevs något här..
så jag tänkte att det var dags med en liten uppdatering.

Dagarna rullar på i ett enormt tempo och jag hänger inte riktigt med.
Herregud...min lilla bebis är nästan 8 månader!!!!

Sist vi var på bvc vägde hon 9255 gr och var 68 lång.
Hon säger "mammapappa" mest hela dagarna
och har numer 5 tänder (3 nere, 2 uppe)
det går att skojja med henne och hon skrattar ljuvligt.
När hon hör musik "diggar" hela hon.
Hon står på alla fyra och gungar fram och tillbaka, så jag gissar att krypandet inte är långt borta.
Gåstolen är mycket omtyckt....den kutar hon fram i i ett himla tempo. Inget är säkert längre..hon drar och känner och undersöker allt som hon kommer åt. Hjälp!!!!!

Älskade lilla plutt....du är så duktig och lär sig saker så fort!!!!





Bilder från idag. Lilla skruttan skrattade o skrattade.
Jag höll på och skakade täcken och filtar på balkongen så jag satt på henne mössa så hon inte skulle bli kall.

Mammas underbara unge!!!!!
Finns inte ord för hur mycket du betyder för mig!

Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella

Visst är de alldeles, alldeles underbart!

Kul med lite uppdatering :)

Postat av: sofie - jävligt asgravid ;-)

Vad fin hon är er lilla skrutta!! =)

Vi ska också få en liten skrutt, när denne nu väl behagar komma ut.. ;)



Kramar o god jul!!!

2010-12-20 @ 16:52:30
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Vad fin hon är! Och visst är det kul att se dem leka ihop med andra barn! Sådant får mig att längta SÅÅ efter syskon... =) Kram

2011-01-06 @ 18:32:57
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback