Magbild och lite uppdatering

 

Hon växker och växer vår lilla skrutta.
Nu har hon bott i min mage i 34 veckor och 3 dagar
vilket innebär att hon äär beräknad att titta ut inom 6 veckor.
Overkligt!
Tiden har gått så fort!
Men oohhh vad jag längtar efter dig min lilla älskling!

Jag har verkligen njutit av att vara gravid...så himla mysigt!
Att känna hur hon rör sig där inne ger en sådan enorm lycka.
Jag kan knappt inte förstå att det ligger en liten määnniska där inne i min mage.
Men nu ju mer hon påminner mig om det genom sina rörelser börjar jag nog förstå lite smått
att jag om några veckor kommer att vara mamma.
Ne nu överdrev jag..det kanjag inte förstå..men hör hur underbart det låter:.
jag ska bli mamma..
jag ska  få en ltien dotter
om några veckor kommer vi att ha en liten bebis här i vårt hem..i vårt liv...!!!!
Lycka lycka lycka!!!

From i torsdags är jag sjukskriven..
foglossning i ljumskar och ont i rygg
i kombination med högt blodtryck och en hel del sammandragningar
bidrog till att barnmorksan sa att jag inte ska jobba mer
jag ska  ligga hemma i soffan och ta det så lugnt jag bara kan..
Det har varit rätt tufft på jobbet de sista veckorna..
känt mig galet osmidig och haftt väldigt ont..
så jag är säker på att det här är det bästa både för mig och lilllan..

Kommentarer
Postat av: Malena

Ja nu är det nära för dig! :)



Min syster skulle haft förra fredagen... Hon är rätt less nu kan jag säga. Hon blir igångsatt på Lördag om inget händer. Dock har hon börjat öppna sig något. Hoppas att de slipper sätta igång henne. Själv har jag lite längre att vänta :) men den som väntar på något gott... :) Å det gör jag ju verkligen :)



Kram!

Postat av: MAJA-Style & Life by Liea

ÅÅÅÅÅååååå va fin du är med magen:) Jisses vad snabbt allt går...känns som att det var nyss som jag själv var den tjockmagade.



Så himla glad för din skull att allt gått bra hittills och att du har kunnat njuta av graviditeten...så härligt att läsa. Blir jag någonsin gravid igen så hoppas hoppas hoppas jag att jag får känna likadant.



Kramar

2010-03-16 @ 19:57:50
URL: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback