Myshelg!!

Sitter här med en sovande mysbebis i min famn och skriver alltså med en hand igen:)
Hoppas att er helg har varit bra!
Min helg har varit riktigt mysig.
I lördags mmorse åkte vi till mina föräldrar och blev kvar där tills igår kväll.
Syster var med och vi åkte och hälsade på mormor.
Så vi har fått träffa alla mina nära.
dessutom fick vi träffa min kära E. Det var riktigt mysigt! Så sorgligt att vi bor så långt ifråb varandra och därmed inte  kan träffas så ofta!
Hoppas att vi kan komma ner och hälsa på er i sommar...vore så skoj!

Orkar inte skriva mer med en hand så lägger upp lite bilder istället.
puss på er och trevlig måndag!!!


Mys med gammelmormor


Två stycken som tycker om min dotter väldigt mycket!!!!!


En till som nogtycker om henne en hel del trots att hon inte tycker om bebisar.


4 generationer Morberg!


Invigning av babtbjörn.


Titta vilken jättefin nallematta-filt Nelia har fått av sin moster.
Den är så fin och mysig och syster min har gjort den sjäv, hon är så himla duktig!!!
Tack snälla snälla du!!!!!


Här myser Nelia i söta Elinors famn.
hon fick en massa fint av dem..två underbsra klänningar från Zara bla.
Bilder kommer!

Nu vill lillan visst ha mer mat!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Sicken söt tjej ni har. Vi har oxå en sån klänning till vår leia. Hihi! =) Den är jättefin.

Hur gammal är hon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback