Vår stora lilla tjej!!!!

Jises....nu går det fort här!

För så kort tid sedan var min lilla skatt så liten, självklart begåvad redan då...

men nu händer det saker hela tiden.

 

Här på bilden kan man skymta den första lilla lilla tanden (som nu vuxit till sig och dessutom fått en granne)

Att borsta tänderna är jättekul tycker Nelia:) Speciellt att suga på  tandborsten!!:)

 

För ca en vecka sedan vände sig lillfisen från rygg till mage för första gången....

Så duktig tjej!!!

 

Sedan en lång tid tillbaka vill hon ju helst sitta upp i liggvagnen så att hon ser mer.

Så en dag provade vi sittdelen:

 



och det var riktigt populärt vill jag lova. Nelia sken som en sol och såg så stor och stolt ut.

Men vi har ändå valt att vänta ett tag till inna vi byter...



Vart tog min lilla nyfödda bebis vägen!?????:)

jag är så stolt över att vara din mamma älsakde solstråle!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

gullig hon är när det borstas tänder. Leian suger också tag i borsten så jag måste alltid stoppa in ett finger för att det ens ska gå att borsta, hihi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback