Helgen i bilder och några ord


I lördags var lilla familjen till lekparken och yrvädret fick gunga lite.

Hon vll gärna gå och börjar bli riktigt stadig på benen. Men lite läskigt är det fortfarande när man släpper ena handen:)

Var är Nelia???

Bakom mammas bh:) detta var en mycket rolig lek...väldigt länge:)

Fina, busiga, älskade barn!

Du lyser verkligen upp våra liv! Vad gjorde vi innan du fanns??

Att vara förälder till dig är så underbart!!! (trots att jag för det mesta går omkring i dvala;))

Puss på dig fina pappa!!!!

Idag fyller Nelias älskade pappa år.

Grattis till dig älskling!

Dagen till ära inviger Nelia sin nya sommardröm från Kappahl.

Finis!

Tårta ska det vara när man fyller år! Den åt vi tillsammans med mina fina förälrar och min fantastiska mormor som var här och firade min B.

Älskar er så!

O så var det nu söndagkväll och den spenderadees väl inte riktigt som som det var tänkt.

Lillfisen är envis!

Jag kämpade i en timme för att få henne att somna...och lyckades tillslut...en lättnadens suck...som varade i en kvart..för sen var yrvädret vaken igen och piggare, gladare och busigare än någonsin.

Jag hör mina älsklingar inne från sovrummet, de skrattar lika mycket båda två tror jag...NEJ...B skrattar mest!!!!:)

Var får du all din energi ifrån tokunge??????

Underbara ni!!

 

Nu ska jag gå o göra ett försök att "brotta ner" min tokstolla!!!!

 

Hoppas att ni har haft en mysig helg!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga bilder! Vi måste verkligen försöka ses snart. Nu när Nelia blivit frisk är vi sjuka istället :S Så stor hon är, tycker hon växer för varje bild du lägger upp. Så otroligt söt med sina blåa ögon, knubbiga ben och bebiständer (så många hon har fått!). Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback