Idag

Idag är det dags!

Idag är dagen som jag inte längtat efter.

En helt fantastisk del av mitt liv -den absolut bästa tiden- är förbi

Tiden som föräldraledig med Nelia är förbi.

jag kan inte förstå hur fort tiden gått

Att min lilla skatt redan är över 15 månader

Att jag varit hemma från jobbet i 16 månader.

Hur som så har dessa månader varitt helt underbara, så overkligt att jag fått ett barn, världens bästa dessutom:) Som jag fått möjligheten att få umgås med varje dag i över 15 månader. Att få se henne utvecklas och nu vara en fantastisk människa som står och går på sina egna små söta knubbiga ben och som pratar hela dagarna.

Jag är världens lyckligaste!

 

Men jag vill inte riktigt inse att om ca 40 min måste jag åka..aka ifrån den tiden i mitt liv.

 

Nu börjar en annan tid i livet........

 

 

 

 

Älskade älskade Nelia! Sådan lycka du sprider!

Jag älskar dig över allt annat!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback