God fortsättning!

Julen och nyår är förbi och har gått på tok för fort.

Nelias första julafton firades hemma hos hennes mormor och morfar.

Vi hade det troligt mysigt!

Att fira jul med mitt eget lilla barn var underbart.

Både vi och Nelia fick massor av fina och bra saker...tomten var riktigt snäll!

På tal om tomten så var Nelia inte alls rädd för honom som väntat. Utan istället väldigt nyfiken och intresserad av honom. Gullungen!

Nyåret firades i Uppsala hos söta Kajsa och Joel.

En lugn och mycket mysig nyårsafton.

Nu är 2011 här och jag tror att det här året har svårt att bli lika underbart som 2010....

2010 är det absolut bästa året i mitt  liv. Min och B´s underbara skatt kom till oss...inget kan slå det!!!!!

Men jag tror att även detta året kommer att bli toppen....ser så mycket framemot allt jag kommer att få uppleva tillsammans med min lilla dotter. Livet är underbart!

Det jag dock önskar mig mest av allt i år är att få sova lite mer...=)

 

Go fortsättning på er!!!!

hoppas att det nya året startat toppen!

 

Bilder från idag. Nelia har på sig nya fina Geggamojaklänningen som hon fick av Kajsa och Joel.

Tack söta ni

!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: ellenojag

God fortsättning på er också!! Så din hon är i Geggamoja klänningen! Det är mkt bättre med oss, Ellens feber berodde nog på en dum tand! Ha en mysig kväll!!! kramar till er söta

Postat av: Maria

Kul att höra att ni har haft det fint! Men oj oj oj, hon har blivit en kopia av dig när du var liten!

2011-01-05 @ 23:20:46
URL: http://mary.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback