Med sorg i mitt hjärta.....:)

Idag har vi vart på skolbesök och det gick bara bra....men var helt slut efter att ha sagt och gjort samma sak för tre klasser som varje var uppdelade i 4 olika grupper....KOmmer att sova gott inatt!

Så mamma idag har jag inte ens vart ner på stan...jag kan jag med..haha!

Däremot köpte jag en klänning igår...(den som jag berättat om...den som jag är extra kär i) Den har ju vart helt omöjlig att få tag på...men så igår var den där...EN fanns det...o så klart var det ju inte min storlek..utan en storlek mindre...men jag levde på hoppet o hoppades att det skulle gå ändå...men neeeeeeej tyvärr inte...så med sorg i mitt hjärta msåte jag lämna tillbaka den...
Här ser ni "mitt" underverk=)


193377-22






Snaaaart är det helg.....o jag längtar såååå!!!

kramar!

Sänder en tanke till anhöriga till de som dog i bussolyckan här i Uppsala i går......

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Är det H&M? Ska till Sthlm imorrn och det kan ju hända att jag inte bara second hand-shoppar utan hinner med nån H&M. Kan ju finnas i här i E-tuna också. Ska jag köpa ifall jag hittar? Vilken storlek i så fall?

Postat av: Anonym

marion: du e gullig du...tack för din omtanke! men jag ska till sthlm på fredag...så jag kan kolla själv! men om jag inte hittar någon där får du jättegärna kolla i e-tuna! kramis!

2007-02-28 @ 21:56:24
Postat av: Heléne

Hej Lina! Vilken fin blogg du har! Roligt att läsa om dina shoppingfynd :) Vi måste träffas snart, det va en evighet sen. Ha det bra, kramen

2007-03-04 @ 18:15:22
Postat av: Linnea

En tjej i min skola har den, den är fin. Synd att du måste lämna tillbaka den.

2007-03-12 @ 17:59:42
URL: http://linneasliv.webblogg.se
Postat av: Lina

Heléne: Va kul att du har hittat hit!!!:) ja jag saknar dig vännen! kramar!

2007-03-19 @ 13:36:44
Postat av: Dress Like a Princess

Söt klänning :) Synd att den inte passade..

2007-03-19 @ 13:39:34
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback