Utflyttningsdags......

SIsta dagen i lägenheten....delade känslor....men det känns nog ändå mest skönt....ska bli skönt att för första gången på två år bara ha ett hem. Men idag blir en panikdag...som rätt ofta iof...men eftersom arbetet inte blev klart o inskickat igår så måste det göras klar tidag...och så har jag ett annat som ska in idag...det vore ju lugnt om det bara var det som skulle göras. Men eftersom vi flyttar ut imorn ska vi packa alla våra grejjer, städa ur alla skåp, badrum...o ja allt förutom golven ska vara klart....Sedan har jag ärdenden på stan...men det får jag göra sist av allt antar jag....

Utflyttningsfesten igår kväll blev mysig.....lugn, mysig och trevlig...alla var nog rätt trötta..största delen av töserna är ju mitt uppe i b-uppsats skrivande... Men jag gillar verkligen er flickorna mina....kommer att saknar er mycket när jag e borta! kort från kvällen har efterfrågats men tyvärr så var det inga som blev vettiga nog för att få läggas ut här.

Jag tror inte att jag har fattat hur kort tid det är kvar innan det är sommar...eller sommarlov iaf. Känns väldigt konstigt att jag har 6 dagar kvar i skolan...sen ska jag inte tillbaka dit förrän i januari. Men det känns bara himla skönt! med tanke på att jag är så skoltrött nu så tror jag att det kommer att bli kanon med ett uppehåll. Ser fram emot sommaren....undrar hur den kommer att bli...vad jag kommer att göra.?!...jo jag vet att jag ska jobba endel...men sen då? Spännande!=) Allt känns spännande nu......jag vet inget om framtiden....och jag gillar det!!!!!!!!=)


Ne om jag skulle försöka få in skiten nu så jag slipper tänka på det mer.......

Ha nu en bra dag alla söta!!!

kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback