Månader

Idag är det 4 månader sedan jag insåg att jag vill vara flickvän till min gos.....det har vart de bästa 4 månaderna i mitt liv!!!! Nu är jag hans sambo och har vart det i 2 månader....det är det bästa jag någonsin gjort...att bo här är sååå mysigt! Så glad att jag har dig gubben!!!

Imorgon är det precis en månad tills vi åker till paradiset=) Den månaden kommer att innebära en nyttigare Lina.. Jag ska äta nyttigt o röra mig mer..jag vill allt ha bort några fläskveck tills jag ska pressa på stranden...känner mig faktiskt riktigt motiverad till det....ska bli spännnade och se om det kommer att ge nå resultat!

Idag är den en snabbpromenad (även kallad power walk) o lite armövningar som gäller.....

Ska sätta igång med det sistnämnda på en gång så jag har det gjort!!!!

Underbart väder idag med...härliga höst!

kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

4 månader och jag har inte ens sett din karl! Måste verkligen komma och hälsa på dig. Det vore så kul. Förhoppningsvis får jag några slantar från reklamen om nån vecka så då har jag råd att komma till dig :) Om det är ok för dig förstås...
Åh, vad duktig du är som powerwalkar! Jag borde också göra det men har ingen motivation till nåt just nu. Men jag ska fan försöka leta reda på min motivation :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback