Rensning

En massa tedrickande blir det
Insmörjning av body lotion i överflöd
användning av samma strumpor så det ska gå helt hål i dem så jag kan slänga dem
använder bara samma parfym och mycket så den ska ta slut

Jag vill inte ha 15 olika gamla tesorter i skåpet
Jag vill inte ha minst lika många olika bodylotions som står o blir gamla för jag inte hinner använda dem
Jag vill bara ha fräscha strumpor
och jag vill inte att typ alla mina parfymer hinner bli gamla lååångt innan de tar slut

Så nu är det rensning ur skåpen som gäller!
Jag vill att allt ska va slut till vi flyttar......då ska jag börja om med nya fräscha saker...

Jag har nog tokiga idéer....men sån e jag=)

Hoppas ni får en bra dag!
Själv sitter jag med hemtentan......det som motiverar mig är hur uuuuunnnndddeeeerbaaaart det komemr att kännas när den är kla!!!!

pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback