Lördag

En kanondag med hela familjen och kärleken...
Först fika hemma hos oss...hemmafrun Lina bakade lite mumsiga chokladmuffins...o vi fick fina paket att öppna....bla en finfin snurrbricka som jag önskat mig.
Sen besökte vi flygvapenmuseet....kan säga att det inte var min eller mammas största önskan...men trots det så tyckte jag att det var toppen...för jag fick se min pappa lycklig som ett litet barn....det gav massor=)

Sen var vi runt på lite affärer...bla Nordik och Shape...två inredningsbutiker som är urmysiga....och mamma o pappa hittade en ny matgrupp på Nordik... De håller på och renoverar sitt kök så de var på jakt efter nytt. Det blev vitt marbord med 6 vita stolar med stål ben....nedsatt till 2000 från något på 7000...tror det kommer att bli hur snyggt som helst! Avis!!!!!

Idag har jag sett ut så här


Tack för en toppendag!!!!!

Trevlig lördagkväll!!!
Vad gör ni ikväll??
Själv är jag ensam hemma....snyft...

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Stövlarna ser grymt snygga ut. Är de i lack?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback