Fina presenter!

Det är faktiskt himla skoj att fylla år. Jag älskar paket! Dessutom trevligt sällskap och god mat gör att det inte kan bli annat än toppen!
Min dag började underbart...en underbar pojke som kommer sjungande med en frukostbricka och fina paket.
Fick ett jättefint halsband från Efva Attling med ingraverat på latin "kärleken övervinner allt".
Härligt duschdraperi

en ny våg
och en smyckeshand

Glad, glad, glad var jag!

Sedan var det stress, stress, stress innan söta familjen (-syster) kom med ännu mer finsång=) tom syster var inspelad på band så jag fick höra hennes fina stämma också=)

Jag fick bl.a
Fina blommor
En finfin matta till vardagsrummet
En madrass (till ev. gäster som kommer och vill sova hos oss)
En ring från Efva Attling som jag redan älskar!

Ett till fint halsband från Efva Attling....format som en droppe.
Med mera! Blev jätteglad för allt fint jag fick!
tack snälla kära ni!

Vi bjöd på smördegsinbakad fläskfilé med klyftpotatis, till efterrätt cheesecake och tillsist blev det tårta. Gästerna verkade mätta och belåtna när de åkte hem=)

Idag var tanken att B´s mor och far skulle komma, men under natten insjuknade mor hans i magsjuka så det blev inställt. Attans! vi som har köpt så mycket smörgåstårta och tårta! Men det går nog åt ändå=)
Imorn kommer hans syster med familj.....ska bli skoj att få träffa dem o goa barnen....var länge sen! Synd att varken barnen eller fadern gillar smörgåstårta bara....

Ikväll blir det taco´s och "En annan del av Köping" följa av Wallander. Mys! Synd att jag borde läsa lite mer kurslitteratur till imorn....äsch det löser sig nog=)

Kram på er o ha nu en mysig söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback