Födelsedagspresent!

Imorgon ska jag få (genomföra) min födelsedagspresent från min kära syster! Det ska bli så himla skoj!
Vi ska tillsammans åka till Stockholm och Hovet och se Alicia Keys. Ska bli jättemysigt...längtar! Först ska vi gå o kolla lite på stan o kankse hitta något fint att köpa....(synd att jag inte har ltie mer pengar bara)..sen blir det konsert av hela slanten!
Syster kommer hit redan ikväll...mys! Måste passa på o umgås innan hon smiter till Norge igen.

Så min helg kommer alltså att bestå av systertid, stockholm, konsert och på söndag plugg...(men det försöker jag att inte tänka på nu)

Underbar dag...härligt väder med underbat blå himmel o strålande sol!!!!! Njut!

Nu ska jag försöka läsa ut boken som jag itne läste igår innan jag ska njuta av en  mysig fredagkväll!

Trevlig helg på er alla!!!!!

Kommentarer
Postat av: The City

Vad trevligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback