Prickar!

Jag gillar prickar! Det är sött med prickigt! NU ska ju allt vara småblommigt...och det är jättegulligt..verkligen...men för att jag har börjat gilla det så har jag inte slutat gillat prickar!!!!!
I torsdags hade jag tråkigt efter att MS åkt hem o min B inte heller var hemma....så då gick jag en vända på stan och shoppade billiga prickar!

image450
Har varit på jakt efter något i blått...så denna kombinationmed prickar och blått blev ju helt kanon. 49 kr på underbara H&M

image451
Denna sötis kommer fårn Myrornas barnavdelning=) Gick förbi där och såg dessa små söta rosa prickar och kunde inte hålla mig från att prova. Satt perfekt...hög midja o småsmå prickar o rosa rosett.....kanon!!! Ska ta bort tyllet under bara ...tror jag...Priset var toppen det med...45 kr på prislappen men efter avdragen studentrabatt blev det endast 40 kr och 50 öre....som hittat!!!!!

Sedan gick jag glad hemåt och tvättade kjolen noga noga noga=)

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Behåll tyllet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback