Höstskojakt


Jag har på mig en kjol som är en föredetta klänning från Gina.
T-shirt med rosett från Lindex.

Idag har vi varit runt på Stövelkupp och mobiljakt..
Stöveln kom med hem tillsammans med andra fina höstskor.
Lina glad!
Jag har liksom insett att man inte kan gå runt i leggings och tygskor så mycket längre.
jag har in i det sista kämpat för sommarskorna.
Jag älskar sommarskor!
men är inte direkt något fan av höstskor.
Finns liksom inget som passar mig så där perfekt som ett par söta ballerina faktiskt gör.
Men nu så har jag nog hittat ett par som kommer att duga fint nu när det kommer lite kallare dagar.
Vad skulle ni rekommendera för höstskor om man inte gillar höga klackar???


Kommentarer
Postat av: Pernilla

himla fin kjol. ne håller med, ballerina är ju det skönaste man kan ha, och fint är det också. Jag går med mina fortfarande iaf :)

Postat av: ulrika

Fint! Jag använder också min jeansklänning som kjol.

2008-09-14 @ 21:03:06
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback