Helgen som var

Jag älskar helg!
Speciellt nu när jag verkligen kan känna mig ledig.
Skriver ju examensarbete nu tillsammans med Maria B
och på helgerna är vi helt lediga eftersom arbetet till största delen ska göras tillsammans.
Underbart skönt!

i lördags var det underbart väder och jag och älsklingen strosade runt lite på stan.
Det blev bland annat glasspremiär i solen.
Så årets första Gb-glass blev för mig blev
Sandwich med krossadchoklad.
Den var mumsig!

på eftermiddan var vi över till Maria S och satt på hennes altan
och drack ett glas vin och åt kex.
Härligt!

På kvällen kom Kajsa och Joel hit på middag.
Många saker blev inte riktigt som vi tänkt oss
men det blevv en himla lyckad kväll ändå!

På kvällen hade jag på mig min nya söta roskjol:


haha ser ut som jag har två färger på håret...
och är jag helt ärlig så är det nog tyvärr så att det faktiskt är så...
ja ghar bara försökkt att ignorera det under x-antal månader:)




Kommentarer
Postat av: Marion

vad fin du är :)

2009-04-09 @ 07:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback