Fortfarande hemma

Hej på er!!

Jag är fortfarande hemma och är sjuk...jag mår mycket  bättre men känner mig fortfarande inte helt 100
så denna gång ska jag tillåta mig själv att faktiskt vara hemma och bli helt frisk.

Jag är så lycklig att vi köpte en ny soffa för ett tag sedan! En soffa med divan!
Jag älskar att ligga här med benen uträtade!!!=) Min favooritplats!
Här har många timmar spenderats...kollar tv, sover, läser, snokar runt på fb och på bloggar. För tillfället ägnas mycket tid till att titta på gravidbloggar eller mammabloggar och drömma mig framåt till jag själv har en liten gullunge att mysa med.
Åh vad jag längtar till april!

Hihih nu kan man se på magen när skrutten sparkar..ser så roligt ut...blir så glad varje gång jag känner en spark!
Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback