9 augusti

Idag har varit en riktigt härlig dag...bra på alla sätt och vis!
Först varjag effektiv och hann tvätta lite på morgonen, innan jag och Nelia begav oss ner till stan för en långlunch med Nelly och Jenny.
Nelly är 12 dagar äldre än Nelia och det är så kul att träffa dem!


Direkt när vi la dem bredvid varandra försökte de ta varandra i handen...men det fick duga med armkrok:) Sötisarna!

Sedan strosade jag o min skatt omkring ett tag o hon sov gott i sin vagn tills hon vaknade med ett härligt leende på läpparna och låg och pratade för fullt i vagnen. Sedan begav vi oss hem till vår älskade pappa och samBo.
Idag är en speciell dag...för ett år sedan hände något fantastiskt..något som förändrade våra liv. Något som gjorde oss så lyckliga, förväntansfulla, nervösa, lyckliga, oroliga, lyckliga och alldeles nippriga:)

Detta svaga, svaga lilla underbara streck gjorde oss till de allra lyckligaste...trodde vi då..
lyckan som vi känner nu kunde vi aldrig aldrig ha anat då.
Nu ett år senare känner vi sådan otrolig kärlek och lycka.
Vi har fått en helt underbart fantastisk liten dotter som vi älskar sååå!!!!!!

Tänk att det där strecket blev till det här:

Som blev till det här:

som blev till det här:

Som nu är så här:

Älskade barn du gör mig så lycklig!

Det jag ville säga var ju egentligen bara att det är ett år sedan idag vi fick veta att vii hade en liten liten bebis i min mage. En sådan enorm lycka!

Eftermiddagen idag spenderade vi på Tuna park där vi hittade lite fint till vår älskade skatt.

Nu ska jag krypa ner och sussa i sängen bredvid min fina dotter<3


Kommentarer
Postat av: Janni - mamma till Emilia <3

oooo idag vi fick reda på för 1 års sen att jag var gravid!! tänk att man aldrig då kunde ana hur fantastiskt underbart livet skulle se ut 1 år senare!! hihi!!



Emilia och Nelia följer kurvan såå lika.. hihi igår vägde Emilia 6700 g och var 63 lång!! kramar på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback