Det som saknades i förra inlägget....

Irriterande när text bara försvinner...
eller jag antar att det beror på den som sitter framför datorn...en fråga mig inte hur det gick till:)

Jag skrev iaf om förra söndagen som var en riktig mysdag. Då kom söta Marie och hennes Joakim på besök från Stockholm. Av dem fick Nelia:

Den kommer att bli så fin tillsammans med hennes röda skor (Conversekopior)
tack snälla  snälla ni!

Sen igår var även den en riktig toppendag!
Den tillbringades tillsammans  med min barndomskompis Marion och Jennie.
Innan jennie kom till stan så gick vi omrking på stan me Marion.
Där hittade hon en klänning till Nelia som hon absolut ville köpa till henne.
Gulliga du!

Den är så Marion och kommer att bli jättefin på Nelia tillsammans med svarta strumpbyxor.
Tack snälla söta du!


Jag gissar att jag har sagt det förut...
men jag älsar att vara föräldraledig!!!
Att tillbringa dagarna med min dotter...ta hand om och umgås med henne och bara göra saker som är trevliga och mysiga. Kan det blir bättre?????
Underbara dagar!!!!


Kommentarer
Postat av: ellenojag

Gokväll! javisst är den sjukt mysig koftan, hade också kunnat tänka mig en sån ;) åh va kul att Nelia fick många komplemanger för koftan, men iof allt klär ju en skönhet ;)



Ha en jätte mysig helg ni med!!

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback