Härlig fredageftermiddag

Idag har det varit ännu  en underbar dag!
Jag tror bestämt att jag fullkomligt älskar att vara mammaledig!!!!
Att få vara mamma är verkligen helt underbart!!!

Idag har Nelia varit hemma med sin pappa då jag var på stan...
första gången...det gick så klart alldeles utmärkt...
men jag måste erkänna att det var jobbigt att lämna henne.
Jag är ju så van att ha med henne vart jag än är dygnet runt.
Det kändes tomt att gå utan vagnen...
Men jag klarade det riktigt bra måste jag säga:) Men saknade så klart henne!

de kom sedan ner på stan och mötte mig och vi gick omkring lite tillsammans innan vi promenerade hemåt tillsammans.

Hihi skrattade lite när jag tittade  ner i vagnen och såg min lilla tomtenissa...=)
PappaBo satt inte på mössan riktigt som jag brukar...men hon var söt ändå=)

På vägen hem blev Nelia trött på att ligga i vagnen så B tog upp henne så hon fick vara med och se lite mer.

Då blev hon nöjd direkt....inte bara nöjd utan tokglad. Så fort jag tittade på henne så skrattade hon.

Älskade unge!!!

 

 

Du är det finaste jag vet....


Kommentarer
Postat av: Janni - mamma till Emilia <3

Hoppas du hade en mysig dag med sminkning och så!! Ett litet tag klarar man men jag blir lite stressad om jag är ifrån Emilia, imed att man ammar och så! hihi!!



Hoppas ni får en mysig lördag sötnosar! kramar på er

Postat av: FLOOSAN

mammaledigheten är underbar så njut, vardagen kommer i kapp så snabbt.

2010-08-21 @ 18:56:52
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

SÅ söta bilder!!

2010-08-21 @ 20:22:42
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Så söt så söt!! det brukar bli så där med mössan när Anders är i farten också ;)

ja visst är strumpbyxorna underbara, och sjukt billiga! hoppas du hittar dem imorrn!



ha en mysig kväll! kram

2010-08-22 @ 20:46:16
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback