För en månad sedan...

..började mina värkar.
Det känns helt overkligt att det redan har gått en månad.
Samtidigt som det känns som att vi har haft vår älskling mycket längre än så...
Konstigt det där!

Då på kvällen en 26:e trodde jag absolut att jag skulle föda den 27:e..
men så blev det icke..
jag fick ha dessa regelbundna värkar ända till den 29.e då vår lila tös äntligen ville titta ut.
Det var galet långdraget och det gjorde helt sjukt ont...förstår inte hur jag klarade det:)
Men det gjorde jag och det var värt precis ALLT.
Det är underbart att vara mamma och det känns fortfarande helt overkligt att denna lilla tös  är min
min dotter som har bott i min mage i 9 månader.
Livet är bra knasigt..det var hon som låg där inne och sparkade och hade hicka..
precis som hon har nu...
Men nu ligger hon är i soffan bredvid mig och låter och sparkar för fullt.
Underbara unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback