1 februari

 

I dag har jag och lillfisen varit på sång och rytmik på öppna förskolan...hon älskar det!

På vägen hem somnade hon som en stock i vagnen och nu 2 timmar senare sover hon fortfarande...börjar nästan bli orolig;)

Trista januari är förbi och "min" månad är här..och den är extra kort..skönt det..längtar såå till våren!!!

 

Igår kom Ssm och Sara förbi en sväng..så bra att ha kompisar som bor så nära så man bara kan titta förbi..behövs ingen planering..det gillar jag!

 

haha tokungen börjar bli riktigt busig..hon gör grimaser och skrattar tillgjort efteråt...de lär sig fort de där små:)

Så sött!

Här öppnar hon munnen och kisar och blinkar med ögonen..(hennes momor ör den skyldige..de "tränade" hela förra veckan=))

 

Nelia är även en enivs liten dam...märkte det extra tydligt både igår och idag..när någon av hennes kompisar håller i något så ska hon ha precis den saken.."vinner" kompisen och tar saken från henne blir hon skitsur...

Söta lilla envisa unge!


Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella

Hihi, känner igen de med leksakerna - Ella är likadan :)



Hoppas allt är bra med er!

Postat av: -Malin & Ella

Ja, jag tror ju de men jag vet inte riktigt.

Ella har 68-74 nu. Hon är lång men ganska smal så de e så olika på olika kläder.

Noelia då?



Vi har haft en jättebra dag - fullt upp :)

Ni med ser jag. Knakse borde testa ÖF. Inte vart där än. Kram

2011-02-01 @ 21:05:24
URL: http://malinochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback