Alla hjärtans dag!

Vi firar inte alla hjärtans dag så som jag önskat tyvärr...
Sitter här med en febrig liten tös i famnen.
Min stackars lilla älskling är sjuk igen!!!
Hon sover oroligt när jag lägger henne i sängen så hon får sova här i min famn...såå mysigt!!!!
Hoppas innerligt att hon blir frisk fort! De andra gångerna som hon varit sjuk har det ju varit så segt och aldrig velat gå över..så som sagt denna gång önskar vi att det går fortare!!!!

-------------

Ofta har vi fullt schema på helgerna, men den här helgen hade vi inga planer alls.
Men för det satt vi inte sysslolösa...det blev fullt upp ändå:) En riktig toppenhelg!!!!
I lördagsmorse ringde Nelias mormor och  morfar och undrade vad vi skulle göra och frågade om de fick komma...och självklart fick de göra det:) Alltid lika mysigt när de kommer!!! Är så glad att Nelia har sådana underbara och närvarande morföräldrar!!!!
Det blev blandannat en långpromenad i det underbara vädret. Gullisarna hade även med sig presenter till oss alla...(alla hjärtansadagpresenter tydligen:) Ni är på tok för snälla!!!!! B och jag fick kläder och N fick underbart söt matservice med motiv från elsa Beskow. Tack snälla snälla ni!!!!!




Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback